"Egy szappanbuborék is egy világ,
s egy világ is egy szappanbuborék."
(Reményik S.)



2011. február 8., kedd

Szülinapra...


A tortát rendelésre készítettem. Remélem az ünnepelt elégedett lesz vele! :) A rövid tájékoztató és kívánság szerint... férfinak 60. születésnapjára valami egyedi legyen.
Kis fejtörést okozott, hogy mit is lehetne férfinak - illatban találni, hogy a családtagok is örömüket leljék benne... Így esett a választásom a zöld teára.
Az antioxidáns tartalma mellett fertőtlenítő, antibakteriális hatása van a benne található katekinek jelenlétének köszönhetően.

A szappanomhoz használtam:
  • olivát, kókuszt, Shea-vajat, kakaóvajat, rícinust, pálmaolajat, búzacsíraolajat
  • 100%-os nyers kakaómasszát, kecsketejet, zöld teát és zöld tea parfümolajat.
Dekorációnak habszappant készítettem, amit maradék szappandarabkákkal díszítettem.



A gyertyán kívül minden szappanból van... Remélem az ünnepelt nem akarja majd megkostólni. :)))

9 megjegyzés:

  1. Pedig nagyon megtévesztő, mondhatom:):)

    VálaszTörlés
  2. Hát ez gyönyörű...csak neki ne álljanak falatozni. Bármelyik cukrászmester megirigyelhetné. Gratulálok!

    VálaszTörlés
  3. hova tűnt a hsz-em? én írtam az elsőt. na, szóval gyönyörű, élethű. és a levelek színe...

    VálaszTörlés
  4. Nem akarja majd ezt a finomságot megenni?
    Nagyszerű!

    VálaszTörlés
  5. Ó,hogy micsoda szépet készítettél megint!!!!Fantasztikus!!!

    VálaszTörlés
  6. Szia! Légyszíves nézz át hozzám, van számodra ott valami:)

    VálaszTörlés
  7. Szia! Vár nálam egy kis meglepi

    VálaszTörlés
  8. Nagyon örülök, hogy megnéztem. Nagyon szívesen találkoznék Önnel...
    Boldogságot, jó egészséget, harmóniát kívánok Isten megtartó szeretetében, oltalmában, és kegyelmében; Kata /www.katanu.hu/ :-)

    VálaszTörlés