"Egy szappanbuborék is egy világ,
s egy világ is egy szappanbuborék."
(Reményik S.)



2012. október 19., péntek

Megújulás


A címet nem véletlenül választottam!  Egy szappan projekt részeként az eddig legtöbbször főzött receptjeimet új külsővel (formával) készítettem el. Ezen belül az olajösszetevőkön, arányokon nem változtattam - a tejes szappanoknál viszont elhagytam a tejet a receptből. A gyógynövényes szappanoknál az olaj macerátumokra, az iszaposnál természetesen az iszapra helyeztem a hangsúlyt.

Íme két szappan régi és új formában:





 Holt-tengeri iszapos szappan
(kókusztej nélkül) 
és a régit itt találjátok!







 

 


Citromfű szappan mandula olajjal
(olaj macerátummal)
a régi itt találjátok!

  
Van egy másik dolog is, ami a napokban történt velem. Egy internetes oldalon szembesültem azzal a ténnyel, hogy valami oknál fogva a magyar szappanos oldalakra nem lehet hivatkozni.  Gondolom amiről nem tudunk, nem is létezik alapon... :(
Itt a blogon nem írnék arról, hogy mi erről a véleményem.... Viszont egy dologra az elmúlt napok felhívták a figyelmemet.
Talán vannak olyan kreatív szappanosok, akik nem elégszenek meg egy átlag formába öntött szappannal, valami mást akarnak.
És, hogy a tudásomat se magamnak tartogassam... a tervem az lenne, hogy megosztanék veletek a jövőben pár szappankészítési technikát, receptet - amit már készítettem és kipróbáltam.
Ha lenne erre igényetek, kérlek jelezzétek itt vagy Mail-ben.
Ez lenne a másik megújulás a szappankáim mellet. :)

11 megjegyzés:

  1. Én tudod,hogy nagyon örülnék neki!!!!!Szívesen tanulok Tőled!!!!

    VálaszTörlés
  2. IGEN, van rá igény!
    És amiben tudok segítek. Dizájn, film és hasonlók.

    VálaszTörlés
  3. Love your soaps, the first one is great, amazing swirl and great colors.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon örülök a a gondolataidnak!!

    VálaszTörlés
  5. Igen, szívesen olvassuk :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lenne, szívesen tanulnék Tőled.:-)
    Előre is köszönjük!

    VálaszTörlés
  7. Feltétlenül lenne rá igény. :D

    VálaszTörlés
  8. Tényleg nagyon szép az első. :)

    Engem is érdekelne.

    VálaszTörlés
  9. Nagyon kedves gesztusnak tartom, szívesen tanulnék tőled!

    VálaszTörlés
  10. Kedves Judwill !
    Jószívűséged megható, és ritka ajándék! Már az oldalad olvasgatása és nézegetése is tanulságos és gyönyörűséges!
    köszönöm: S. Judit

    VálaszTörlés