"Egy szappanbuborék is egy világ,
s egy világ is egy szappanbuborék."
(Reményik S.)



2013. április 12., péntek

Újra főzve...

Ahogy ígértem íme a fotók! Két kedvenc receptemet készítettem el ismét. Az összetevők változatlanok viszont, hogy "kreatívkodjak" is egy kicsit, új technikákat próbáltam ki. :)



A kamilla-Ghassoul szappanom a természetes natúr színei helyett friss tavaszias színeket kapott. Ez a technikának és egy kevés titán-dioxidnak köszönhető.

Összetevők: 
kókusz, pálma, olíva, szója, pórsáfrány, ricinus, sheavaj, macerált kamilla virág repce alapra
kecsketej ghassoul agyag, titán-dioxid
illat: citromfű, muskátli, ylang-ylang illóolaj.

A régi fotót itt találjátok. 

A másik nagy kedvenc a Holt-tengeri iszapos, most ismét kókusztejjel. Fotó a régiről itt.


Összetevők: 
olíva, pálma, kókusz, mandula, búzacsíra olaj, sheavaj
Holt-tengeri iszap, titán-dioxid, orvosi szén, kókusztej, 
illat: Incese and Myrrhy, Szantál






A szappanozáson kívül a "Borbarát Klubbal" ismét sikerült pár pincészetet meglátogatnom. Szerbiában, Ludason voltunk Maurer Oszkár Pincészetében, ahol egy 11 tételes borkóstoló után életem egyik legfinomabb pörköltjét ettem.


Marhapörkölt 4 féle gombával, köretnek házigaluska kéksajtos öntettel.

Ezután temerini barátainkat látogattuk meg, Az újonnan épült VINDULO borászatban folytattuk a programot - ahol ismét egy színes, hangulatos, élményekben gazdag, boros esten vettünk részt. 


A sok finom bor után egy kemencében sült malacot vacsiztunk, majd a musicalis vendéglátóinkkal fuvola, tambura és harmónika szóval múlattuk az időt éjfélig.
Szép volt!!!


2 megjegyzés: